ШРКШ (внутрішній) VW T5/Multivan V 2.5TDI 03- (L) (26x30x132) GSP 661029
потрібна перевірка за VIN-кодом, уточнюйте сумісність у наших фахівців
|
2 079 ₴
сьогодні
|
- Виробник
-
GSP
(Китай)
- Каталоговий номер
- 661029
- Довжина [мм]
- 109
- Зубчасте з'єднання з боку коробки
- 30
- Внешнее зацепление со стороны дифференциала
- 26
- Діаметр прокладки [мм]
- 42.5
- Товар підходить до марок/моделей авто:
- - Volkswagen: Multivan, Transporter
- Товарна група:
- - Зчеплення та трансмісія ШРУС
Компанія GSP виготовляє якісні деталі для європейських, азіатських і американських авто. Вже більше 30 років компанія GSP займається виготовленням шрусів і привідних півосей. Штат співробітників компанії налічує 2200 чоловік, при цьому компанія виробляє 10 млн шрусів і 5 млн привідних півосей в рік. Весь асортимент продукції компанії налічує 2500 шрусів і 1500 привідних півосей. Крім того, компанія GSP виготовляє широкий спектр підшипників маточини (3,2 млн в рік), гумометалевих виробів (6 млн в рік) і 25 млн деталей рульового управління та підвіски.
Продукцію компанії GSP можна знайти в більше ніж 120 країнах світу, продукція компанії охоплює 95% автопарку.
Відмінна якість продукції засноване на довгострокових розробках і процесах, сертифікованих за стандартами якості, як наприклад TS 16949 та ін. Високі стандарти якості та управління на міжнародному рівні застосовуються у всіх процесах в сфері виробництва і адміністрування.
GSP виробляє всю продукцію виключно на своїх власних заводах в Китаї і поширює її через свої дочірні компанії в Азії, Америці і Європі. Високо мотивовані і кваліфіковані кадри забезпечують постійний розвиток і стійке якість продукції.
Філософія компанії полягає в наданні запасних частин високої якості за конкурентними цінами для незалежного вторинного ринку
- Артикул:
- 24570
- SPIDAN
Діаметр шарніра [мм]: 103
Матеріал пильника: TPE (термопластичний еластомер)
Довжина [мм]: 132
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 30
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з гайкою
Нова деталь:
Розмір різьби: M20x1.5
Зубчасте з'єднання з боку коробки: 26
- Артикул:
- 2315P-T5
- FEBEST
Довжина упаковки: 15.3
Висота упаковки [см]: 8.7
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Вага [кг]: 0.2
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Внутрішній діаметр 2 (мм): 78
Ширина упаковки [см]: 8.7
Довжина [мм]: 110
Матеріал: полівінілхлориду
- Артикул:
- 100 498 0225
- MEYLE
-
Німеччина
Приводний вал: без кільця ABS
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 30
Діаметр прокладки [мм]: 46.8
Поверхня: з порошковим покриттям
Довжина [мм]: 132
Зубчасте з'єднання з боку коробки: 26
- Артикул:
- 16-1031
- Metelli
Зовнішній діаметр [мм]: 108
- Артикул:
- 2311T5MTLH
- FEBEST
Довжина упаковки: 20.0
Висота упаковки [см]: 11.5
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Внешнее зацепление со стороны дифференциала: 26
Діаметр прокладки [мм]: 46
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Ширина упаковки [см]: 11.5
Вага [кг]: 3.712
Зубчасте з'єднання з боку коробки: 30
- Артикул:
- 617031
- GSP
-
Китай
Зубчасте з'єднання з боку коробки: 26
Внешнее зацепление со стороны дифференциала: 25
Діаметр прокладки [мм]: 32
Неповернення
- Артикул:
- 340 7029
- AUTOTECHTEILE
-
Німеччина
- Артикул:
- CT-1034
- Optimal
Зубчасте з'єднання з боку коробки: 26
Діаметр шарніра [мм]: 109.5
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 30
Тип з'єднання/зчленування: Диск шарніру
- Артикул:
- 5147151
- NK
Зубчасте з'єднання з боку коробки: 26
Вага нетто [кг]: 3.56
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 30
Діаметр прокладки [мм]: 46.8
- Артикул:
- IJK54.017
- SNR NTN
Тип з'єднання/зчленування: Диск шарніру
Внутрішній діаметр 2 (мм): 30
Внешнее зацепление со стороны дифференциала: 26
Довжина 2 [мм]: 109
- Артикул:
- 98706
- ASAM
-
Румунія
Додатковий артикул / Додаткова інформація: с консистентной смазкой
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з пильником
Для оригінального номера: 7E0 498 103 B
Внешнее зацепление со стороны дифференциала: 26
Зубчасте з'єднання з боку коробки: 26
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Механічно оброблений: з пазом у внутрішній деталі (зовні)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 30
