Привідний вал GSP 245023
2 955 ₴
сьогодні
|
- Виробник
- GSP (Китай)
- Каталоговий номер
- 245023
- Застарілий номер
- 245069
- 245073
- 245167
- Довжина [мм]
- 608
- Внешнее зацепление со стороны дифференциала
- 24
- Зовнішнє зачеплення з боку колеса
- 25
Застосовність
- Товар підходить до марок/моделей авто:
- - Peugeot: 306
- Товарна група:
- - Зчеплення та трансмісія Напіввісь
Про виробника GSP
Компанія GSP виготовляє якісні деталі для європейських, азіатських і американських авто. Вже більше 30 років компанія GSP займається виготовленням шрусів і привідних півосей. Штат співробітників компанії налічує 2200 чоловік, при цьому компанія виробляє 10 млн шрусів і 5 млн привідних півосей в рік. Весь асортимент продукції компанії налічує 2500 шрусів і 1500 привідних півосей. Крім того, компанія GSP виготовляє широкий спектр підшипників маточини (3,2 млн в рік), гумометалевих виробів (6 млн в рік) і 25 млн деталей рульового управління та підвіски.
Продукцію компанії GSP можна знайти в більше ніж 120 країнах світу, продукція компанії охоплює 95% автопарку.
Відмінна якість продукції засноване на довгострокових розробках і процесах, сертифікованих за стандартами якості, як наприклад TS 16949 та ін. Високі стандарти якості та управління на міжнародному рівні застосовуються у всіх процесах в сфері виробництва і адміністрування.
GSP виробляє всю продукцію виключно на своїх власних заводах в Китаї і поширює її через свої дочірні компанії в Азії, Америці і Європі. Високо мотивовані і кваліфіковані кадри забезпечують постійний розвиток і стійке якість продукції.
Філософія компанії полягає в наданні запасних частин високої якості за конкурентними цінами для незалежного вторинного ринку
Аналоги "245023 GSP":
- Артикул:
- VKJC 3960
- SKF
Діаметр шарніра з боку колеса [мм]: 82.4
Довжина [мм]: 607
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 25
Діаметр прокладки [мм]: 55.1
Нова деталь:
Діаметр шарніра з боку приводу [мм]: 76.5
Розмір різьби: M24x1.5
Внешнее зацепление со стороны дифференциала: 24
- Артикул:
- 17-0058
- Metelli
Внешнее зацепление со стороны дифференциала: 24
Діаметр 2 (мм): 81
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 25
Діаметр 1 [мм]: 84
- Артикул:
- 771 0082 30
- FAG
- Німеччина
Діаметр прокладки [мм]: 55.3
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 23
Зовнішній діаметр [мм]: 90
- Артикул:
- CW-2790
- Optimal
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 23
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Діаметр шарніра [мм]: 89
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 25
Діаметр прокладки [мм]: 55.6
Механічно оброблений: з пазом у внутрішній деталі (всередині)
- Артикул:
- DS10008
- SATO TECH
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 25
Діаметр 1 [мм]: 84
Довжина [мм]: 607
Внешнее зацепление со стороны дифференциала: 24
Діаметр 2 (мм): 81
- Артикул:
- 655-058
- CIFAM
Внешнее зацепление со стороны дифференциала: 24
Діаметр 2 (мм): 81
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 25
Діаметр 1 [мм]: 84
Неповернення
- Артикул:
- 40144980002
- MEYLE
- Німеччина
Поверхня: з порошковим покриттям
Сторона встановлення: з боку колеса
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 25
Діаметр прокладки [мм]: 54.8
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Приводний вал: без кільця ABS
Довжина [мм]: 134.5
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 23
Неповернення
- Артикул:
- G2P018PC
- PASCAL
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 25
Довжина [мм]: 607
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 24