РШ шарнір (комплект) FAG 771 0728 30
955 ₴
сьогодні
|
- Виробник
- FAG (Німеччина)
- Каталоговий номер
- 771 0728 30
- Тип з'єднання/зчленування
- Шарнір рівних кутових швидкостей
- Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу
- 33
- Зовнішній діаметр [мм]
- 100
- Матеріал
- Поліхлоропрен (неопрен)
- Довжина [мм]
- 32
- SVHC
- Не містить речовин SVHC!
Застосовність
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Audi: A3, TT
- - Skoda: Octavia
- - Volkswagen: Bora, Golf, Passat
- Товарна група:
- - Зчеплення та трансмісія ШРУС
Про виробника FAG
Schaeffler, визнаний світовим лідером у виробництві автокомпонентів, під торговою маркою FAG випускає не лише високоточні та надійні маточинні підшипники, але й модульні маточинні вузли для конвеєрних постачань та незалежного ринку автозапчастин. Асортимент Schaeffler Automotive Aftermarket включає 1180 комплектів маточинних підшипників для понад шістдесяти марок легкових автомобілів, а також для легкого комерційного транспорту і вантажних автомобілів.
Бренд FAG є невід'ємною частиною історії промисловості підшипників кочення. У Швайнфурті, Німеччина, Фрідріх Фішер в 1883 році розробив кульовий млин, що дозволив вперше використовувати машини для виготовлення великих обсягів високоточних сталевих кульок. Цей історичний момент вважається початком промисловості підшипників кочення. Зареєстрована торгова марка FAG вже з 1905 року, а після її придбання Schaeffler у 2001 році вона стала ключовим компонентом групи Schaeffler, наряду з INA та LuK.
Торгова марка FAG, що розшифровується як Fischers Aktien-Gesellschaft, сьогодні захищена в понад 100 країнах.
У 1994 році FAG постачав нові підшипники для турбонасосів високого тиску для ракетного руху Space Shuttle.
У 2000 році колесо тисячоліття, відоме як "Лондонське око", стало найбільшим і найважчим чортовим колесом у світі. Висота колеса - 135 метрів, окружність - 424 метри, загальна вага - 2100 метричних тонн. Два сферичні роликові підшипники від FAG, вагою декілька тонн і шириною кілька метрів, забезпечують плавне обертання колеса.
Schaeffler Group по всьому світу розробляє і виробляє високоякісні підшипники кочення і ковзання, лінійні направляючі і елементи двигунів для машинобудування, авіації і космічної промисловості та автоіндустрії під марками INA і FAG.
Філософія FAG полягає в наданні комплексних ремонтних рішень, починаючи від простих підшипників, які містять усе необхідне для заміни, до модульних вузлів.
Асортимент включає ремонтні комплекти FAG Wheel Set, FAG WheelPro, а також інноваційні рішення в області маточинних підшипників для мікроавтобусів, комерційного транспорту (RIU) і осей причепів.
Асортимент FAG включає:
- Підшипники кочення для промисловості і автотехніки.
- Високоточні підшипники для авіації, космічної промисловості, металообробних верстатів і текстильної промисловості.
- FAG WheelSet - комплекти маточинних підшипників для легкових і легких комерційних автомобілів.
- FAG Truck Hub Units і FAG RIU - комплекти маточинних модулів для вантажного транспорту.
- FAG SmartSET - унікальне ремонтне рішення для маточинних вузлів вантажних автомобілів.
Сайт: www.fag.com
Аналоги "771 0728 30 FAG":
- Артикул:
- VKJA 8001
- SKF
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 33
Кількість отворів: 6
Тип з'єднання/зчленування: Диск шарніру
Діаметр шарніра [мм]: 99.9
Довжина [мм]: 34
Зовнішній діаметр [мм]: 99.9
- Артикул:
- KVW819
- LPR
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Для артикула №: KVW819
- Артикул:
- 100 498 0018
- MEYLE
- Німеччина
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Приводний вал: без кільця ABS
Довжина [мм]: 34
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 33
Зовнішній діаметр [мм]: 100
- Артикул:
- 22497
- SPIDAN
Зубчасте з'єднання з боку коробки: 33
Механічно оброблений: без нарізки/виїмки у внутрішній частині
Діаметр шарніра [мм]: 100
Довжина [мм]: 34
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з ковпаком, з гумовою манжетою
∅ отвору [мм]: 8.2
Число отворів: 6
фаска 2 [мм]: 86
Номер рекомендуємого спеціального інструменту: 190135
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 33
Нова деталь:
Матеріал пильника: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
- Артикул:
- G7W002PC
- PASCAL
Сторона встановлення: з боку коробки передач
- Артикул:
- 100 498 0114
- MEYLE
- Німеччина
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Приводний вал: без кільця ABS
Довжина [мм]: 34
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 33
Зовнішній діаметр [мм]: 100
- Артикул:
- 100 498 0051
- MEYLE
- Німеччина
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Приводний вал: без кільця ABS
Довжина [мм]: 34
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 33
Зовнішній діаметр [мм]: 100
- Артикул:
- 1143500450
- JP GROUP
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 33
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Приводний вал: без кільця ABS
- Артикул:
- 603011
- GSP
- Китай
Діаметр шарніра [мм]: 100
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Довжина [мм]: 34
Зубчасте з'єднання з боку коробки: 33
- Артикул:
- 40.14.603
- STARLINE
- Чехия
Зубчасте з'єднання з боку коробки: 33
Механічно оброблений: без нарізки/виїмки у внутрішній частині
Діаметр шарніра [мм]: 100
Довжина [мм]: 34
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 33
Сторона встановлення: всередині
- Артикул:
- 54980600101
- Vika
- Тайвань
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з пильником
Мастило: з пластичним мастильним матеріалом
Сторона встановлення: всередині