- Пильовик привідного вала GSP 780237
273 ₴
термін 3 дн.
|
- Виробник
- GSP (Китай)
- Каталоговий номер
- 780237
- Висота [мм]
- 126.5
- Внутрішній діаметр 1(мм)
- 26.5
- Внутрішній діаметр 2 (мм)
- 87
- Матеріал
- Поліхлоропрен (неопрен)
- Сторона встановлення
- Позиція осі 1
Застосовність
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Volvo: C70, S60, S80, V70
- Товарна група:
- - Зчеплення та трансмісія Пильовик ШРУСу
Про виробника GSP
Компанія GSP виготовляє якісні деталі для європейських, азіатських і американських авто. Вже більше 30 років компанія GSP займається виготовленням шрусів і привідних півосей. Штат співробітників компанії налічує 2200 чоловік, при цьому компанія виробляє 10 млн шрусів і 5 млн привідних півосей в рік. Весь асортимент продукції компанії налічує 2500 шрусів і 1500 привідних півосей. Крім того, компанія GSP виготовляє широкий спектр підшипників маточини (3,2 млн в рік), гумометалевих виробів (6 млн в рік) і 25 млн деталей рульового управління та підвіски.
Продукцію компанії GSP можна знайти в більше ніж 120 країнах світу, продукція компанії охоплює 95% автопарку.
Відмінна якість продукції засноване на довгострокових розробках і процесах, сертифікованих за стандартами якості, як наприклад TS 16949 та ін. Високі стандарти якості та управління на міжнародному рівні застосовуються у всіх процесах в сфері виробництва і адміністрування.
GSP виробляє всю продукцію виключно на своїх власних заводах в Китаї і поширює її через свої дочірні компанії в Азії, Америці і Європі. Високо мотивовані і кваліфіковані кадри забезпечують постійний розвиток і стійке якість продукції.
Філософія компанії полягає в наданні запасних частин високої якості за конкурентними цінами для незалежного вторинного ринку
Аналоги "780237 GSP":
- Артикул:
- 20064
- SPIDAN
Внутрішній діаметр 2 (мм): 95
Висота [мм]: 144
Матеріал: термопласт
Розмір різьби: M10
Номер рекомендуємого спеціального інструменту: 190134
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з гвинтом
Матеріал пильника: TPE (термопластичний еластомер)
Нова деталь: