РШ шарнір (комплект) GSP 603001
1 128 ₴
сьогодні
|
||
1 061 ₴
термін 3 дн.
|
- Виробник
- GSP (Китай)
- Каталоговий номер
- 603001
- Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу
- 28
- Довжина [мм]
- 32
- Діаметр шарніра [мм]
- 108
- Зубчасте з'єднання з боку коробки
- 28
Застосовність
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Audi: 100, 80, A4, A6
- - Opel: Zafira
- - Skoda: Superb
- - Volkswagen: Passat, Transporter
- Товарна група:
- - Зчеплення та трансмісія ШРУС
Про виробника GSP
Компанія GSP виготовляє якісні деталі для європейських, азіатських і американських авто. Вже більше 30 років компанія GSP займається виготовленням шрусів і привідних півосей. Штат співробітників компанії налічує 2200 чоловік, при цьому компанія виробляє 10 млн шрусів і 5 млн привідних півосей в рік. Весь асортимент продукції компанії налічує 2500 шрусів і 1500 привідних півосей. Крім того, компанія GSP виготовляє широкий спектр підшипників маточини (3,2 млн в рік), гумометалевих виробів (6 млн в рік) і 25 млн деталей рульового управління та підвіски.
Продукцію компанії GSP можна знайти в більше ніж 120 країнах світу, продукція компанії охоплює 95% автопарку.
Відмінна якість продукції засноване на довгострокових розробках і процесах, сертифікованих за стандартами якості, як наприклад TS 16949 та ін. Високі стандарти якості та управління на міжнародному рівні застосовуються у всіх процесах в сфері виробництва і адміністрування.
GSP виробляє всю продукцію виключно на своїх власних заводах в Китаї і поширює її через свої дочірні компанії в Азії, Америці і Європі. Високо мотивовані і кваліфіковані кадри забезпечують постійний розвиток і стійке якість продукції.
Філософія компанії полягає в наданні запасних частин високої якості за конкурентними цінами для незалежного вторинного ринку
Аналоги "603001 GSP":
- Артикул:
- 24566
- SPIDAN
Тип з'єднання/зчленування: Диск шарніру
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 28
Механічно оброблений: без нарізки/виїмки у внутрішній частині
Діаметр 1 [мм]: 29.01
Діаметр шарніра [мм]: 108
Довжина [мм]: 31.5
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з ковпаком, з гумовою манжетою
∅ отвору [мм]: 10.2
Число отворів: 6
фаска 2 [мм]: 94
Нова деталь:
Номер рекомендуємого спеціального інструменту: 190135
Розмір різьби: M20x1.5
Матеріал пильника: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
- Артикул:
- VKJA8046
- SKF
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 34
Число отворів: 6
Зовнішній діаметр [мм]: 84
фаска 2 [мм]: 104
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір
Механічно оброблений: з пазом у внутрішній деталі (всередині)
- Артикул:
- 16-1014
- Metelli
Зубчасте з'єднання з боку коробки: 28
Зовнішній діаметр [мм]: 108
Матеріал: Гума
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 28
- Артикул:
- 10.18.607
- STARLINE
- Чехия
Зовнішній діаметр [мм]: 108
Довжина [мм]: 32
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 28
Діаметр шарніра [мм]: 108
- Артикул:
- 44981766301
- Vika
- Тайвань
Сторона встановлення: передній міст
- Артикул:
- VKJA 8509
- SKF
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 34
Зовнішній діаметр [мм]: 123
Тип з'єднання/зчленування: Шарнир "Трипод"
Механічно оброблений: з пазом у внутрішній деталі (всередині)
Кількість отворів: 6
- Артикул:
- 100 498 0062
- MEYLE
- Німеччина
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Приводний вал: без кільця ABS
Довжина [мм]: 32
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 28
Зовнішній діаметр [мм]: 108
- Артикул:
- 302009100048
- MAGNETI MARELLI
- Артикул:
- KVW806
- LPR
Зовнішній діаметр [мм]: 108
Для артикула №: KVW806
- Артикул:
- 661044
- GSP
- Китай
Довжина [мм]: 85
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 34
Діаметр 2 (мм): 88.5
Зубчасте з'єднання з боку коробки: 34
- Артикул:
- 1716-A4
- FEBEST
Зубчасте з'єднання з боку коробки: 34
Кількість: 1
Довжина упаковки: 6.5
Ширина упаковки [см]: 6.5
Висота упаковки [см]: 4
- Артикул:
- 771 0783 30
- FAG
- Німеччина
Зовнішній діаметр [мм]: 108
Матеріал: NBR (бутадієн-нітрильний каучук)
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку диференціалу: 28
Довжина [мм]: 32
SVHC: Не містить речовин SVHC!