Втулка стабілізатора FAG 819 0247 10
156 ₴
сьогодні
|
- Виробник
- FAG (Німеччина)
- Каталоговий номер
- 819 0247 10
- Тип установки
- Гумова опора
- Внутрішній діаметр
- 13
Застосовність
- Товар підходить до марок/моделей авто:
- - Mercedes: W203
- Товарна група:
- - Підвіска і Рульове Втулки стабілізатора
Про виробника FAG
Schaeffler, визнаний світовим лідером у виробництві автокомпонентів, під торговою маркою FAG випускає не лише високоточні та надійні маточинні підшипники, але й модульні маточинні вузли для конвеєрних постачань та незалежного ринку автозапчастин. Асортимент Schaeffler Automotive Aftermarket включає 1180 комплектів маточинних підшипників для понад шістдесяти марок легкових автомобілів, а також для легкого комерційного транспорту і вантажних автомобілів.
Бренд FAG є невід'ємною частиною історії промисловості підшипників кочення. У Швайнфурті, Німеччина, Фрідріх Фішер в 1883 році розробив кульовий млин, що дозволив вперше використовувати машини для виготовлення великих обсягів високоточних сталевих кульок. Цей історичний момент вважається початком промисловості підшипників кочення. Зареєстрована торгова марка FAG вже з 1905 року, а після її придбання Schaeffler у 2001 році вона стала ключовим компонентом групи Schaeffler, наряду з INA та LuK.
Торгова марка FAG, що розшифровується як Fischers Aktien-Gesellschaft, сьогодні захищена в понад 100 країнах.
У 1994 році FAG постачав нові підшипники для турбонасосів високого тиску для ракетного руху Space Shuttle.
У 2000 році колесо тисячоліття, відоме як "Лондонське око", стало найбільшим і найважчим чортовим колесом у світі. Висота колеса - 135 метрів, окружність - 424 метри, загальна вага - 2100 метричних тонн. Два сферичні роликові підшипники від FAG, вагою декілька тонн і шириною кілька метрів, забезпечують плавне обертання колеса.
Schaeffler Group по всьому світу розробляє і виробляє високоякісні підшипники кочення і ковзання, лінійні направляючі і елементи двигунів для машинобудування, авіації і космічної промисловості та автоіндустрії під марками INA і FAG.
Філософія FAG полягає в наданні комплексних ремонтних рішень, починаючи від простих підшипників, які містять усе необхідне для заміни, до модульних вузлів.
Асортимент включає ремонтні комплекти FAG Wheel Set, FAG WheelPro, а також інноваційні рішення в області маточинних підшипників для мікроавтобусів, комерційного транспорту (RIU) і осей причепів.
Асортимент FAG включає:
- Підшипники кочення для промисловості і автотехніки.
- Високоточні підшипники для авіації, космічної промисловості, металообробних верстатів і текстильної промисловості.
- FAG WheelSet - комплекти маточинних підшипників для легкових і легких комерційних автомобілів.
- FAG Truck Hub Units і FAG RIU - комплекти маточинних модулів для вантажного транспорту.
- FAG SmartSET - унікальне ремонтне рішення для маточинних вузлів вантажних автомобілів.
Сайт: www.fag.com
Аналоги "819 0247 10 FAG":
- Артикул:
- 10 93 6391
- SWAG
- Німеччина
Ширина [мм]: 37
Внутрішній діаметр: 13.3
Вага [кг]: 0.050
Зовнішній діаметр [мм]: 48
- Артикул:
- 40063
- BIRTH
- Італія
Висота [мм]: 48
Вага [г]: 55
Сторона встановлення: Задня вісь двостороння
Ширина [мм]: 38
Внутрішній діаметр: 13.5
Показник твердості за Шором за шкалою А для основи: 75
- Артикул:
- 02.30.276
- TRUCKTEC
Тип установки: Гумова опора
Для оригінального номера: 203 326 0381
Внутрішній діаметр: 13
- Артикул:
- ME-SB-12641
- MOOG
Діаметр [мм]: 13
Висота [мм]: 37
Довжина упаковки: 5
Висота упаковки [см]: 2
Довжина [мм]: 39
Тип контейнера: Коробка
Ширина упаковки [см]: 5
- Артикул:
- 014 715 0000
- MEYLE
- Німеччина
Необхідна кількість: 2
Внутрішній діаметр: 13
- Артикул:
- 530972
- GSP
- Китай
- Артикул:
- 36391
- FEBI BILSTEIN
Ширина [мм]: 37
Внутрішній діаметр: 13.3
Вага [кг]: 0.050
Зовнішній діаметр [мм]: 48
- Артикул:
- 849908
- SIDEM
Довжина [мм]: 36.5
Зовнішній діаметр [мм]: 39
Внутрішній діаметр: 13
- Артикул:
- 2306228
- SASIC
Ширина [мм]: 49
Внутрішній діаметр: 13
Діаметр стабілізатора [мм]: 14.5
Для оригінального номера: 2033260381
Довжина [мм]: 49
Висота [мм]: 37
Тип установки: Гумова опора