Подушка амортизатора FAG 814 0183 10
Застосовність
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Audi: A3, TT
- - Seat: Leon
- - Skoda: Kodiaq, Octavia, Superb
- - Volkswagen: Golf, Passat, T-Roc, Tiguan, Touran
- Товарна група:
- - Підвіска і Рульове Опора амортизатора
Про виробника FAG
Schaeffler, визнаний світовим лідером у виробництві автокомпонентів, під торговою маркою FAG випускає не лише високоточні та надійні маточинні підшипники, але й модульні маточинні вузли для конвеєрних постачань та незалежного ринку автозапчастин. Асортимент Schaeffler Automotive Aftermarket включає 1180 комплектів маточинних підшипників для понад шістдесяти марок легкових автомобілів, а також для легкого комерційного транспорту і вантажних автомобілів.
Бренд FAG є невід'ємною частиною історії промисловості підшипників кочення. У Швайнфурті, Німеччина, Фрідріх Фішер в 1883 році розробив кульовий млин, що дозволив вперше використовувати машини для виготовлення великих обсягів високоточних сталевих кульок. Цей історичний момент вважається початком промисловості підшипників кочення. Зареєстрована торгова марка FAG вже з 1905 року, а після її придбання Schaeffler у 2001 році вона стала ключовим компонентом групи Schaeffler, наряду з INA та LuK.
Торгова марка FAG, що розшифровується як Fischers Aktien-Gesellschaft, сьогодні захищена в понад 100 країнах.
У 1994 році FAG постачав нові підшипники для турбонасосів високого тиску для ракетного руху Space Shuttle.
У 2000 році колесо тисячоліття, відоме як "Лондонське око", стало найбільшим і найважчим чортовим колесом у світі. Висота колеса - 135 метрів, окружність - 424 метри, загальна вага - 2100 метричних тонн. Два сферичні роликові підшипники від FAG, вагою декілька тонн і шириною кілька метрів, забезпечують плавне обертання колеса.
Schaeffler Group по всьому світу розробляє і виробляє високоякісні підшипники кочення і ковзання, лінійні направляючі і елементи двигунів для машинобудування, авіації і космічної промисловості та автоіндустрії під марками INA і FAG.
Філософія FAG полягає в наданні комплексних ремонтних рішень, починаючи від простих підшипників, які містять усе необхідне для заміни, до модульних вузлів.
Асортимент включає ремонтні комплекти FAG Wheel Set, FAG WheelPro, а також інноваційні рішення в області маточинних підшипників для мікроавтобусів, комерційного транспорту (RIU) і осей причепів.
Асортимент FAG включає:
- Підшипники кочення для промисловості і автотехніки.
- Високоточні підшипники для авіації, космічної промисловості, металообробних верстатів і текстильної промисловості.
- FAG WheelSet - комплекти маточинних підшипників для легкових і легких комерційних автомобілів.
- FAG Truck Hub Units і FAG RIU - комплекти маточинних модулів для вантажного транспорту.
- FAG SmartSET - унікальне ремонтне рішення для маточинних вузлів вантажних автомобілів.
Сайт: www.fag.com
Аналоги "814 0183 10 FAG":
- Артикул:
- 802 696
- SACHS
- Німеччина
Кількість на ось: 2
Альтернативний ремкомплект: 803 024
SVHC: Нет информации. обратитесь. пожалуйста. к производителю!
- Артикул:
- 30 94 0171
- SWAG
- Німеччина
Внутрішній діаметр: 14
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без кулькового підшипника
Тип установки: Гумово-металева опора
Вага [кг]: 0.8
Необхідна кількість: 2
Матеріал: гума/метал
- Артикул:
- 36951 01
- LEMFORDER
- Німеччина
Кількість на ось: 2
Альтернативний ремкомплект: 37574 01
SVHC: Нет информации. обратитесь. пожалуйста. к производителю!
- Артикул:
- 37649
- IMPERGOM
Номер компонента: 2
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без кулькового підшипника
Вага [г]: 844
- Артикул:
- 40171
- FEBI BILSTEIN
Внутрішній діаметр: 14
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без кулькового підшипника
Тип установки: Гумово-металева опора
Вага [кг]: 0.8
Необхідна кількість: 2
Матеріал: гума/метал
- Артикул:
- B17909
- Borsehung
- Німеччина
- Артикул:
- 837407
- SIDEM
Внутрішній діаметр: 14.6
Зовнішній діаметр [мм]: 64.1
Висота [мм]: 42
- Артикул:
- RC03024
- RAISO
- Швеція
- Артикул:
- 07.30.182
- TRUCKTEC
Для оригінального номера: 5Q0 412 331 D
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без кулькового підшипника