РШ шарнір (комплект) FAG 771 0733 30
845 ₴
сьогодні
|
- Виробник
- FAG (Німеччина)
- Каталоговий номер
- 771 0733 30
- Тип з'єднання/зчленування
- Шарнір рівних кутових швидкостей
- Зовнішнє зачеплення з боку колеса
- 33
- Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса
- 22
- Діаметр прокладки [мм]
- 52
- Зовнішній діаметр [мм]
- 81
- Матеріал
- Поліхлоропрен (неопрен)
- SVHC
- Не містить речовин SVHC!
Застосовність
- Товар підходить до марок/моделей авто :
- - Opel: Astra, Zafira
- Товарна група:
- - Зчеплення та трансмісія ШРУС
Про виробника FAG
Schaeffler, визнаний світовим лідером у виробництві автокомпонентів, під торговою маркою FAG випускає не лише високоточні та надійні маточинні підшипники, але й модульні маточинні вузли для конвеєрних постачань та незалежного ринку автозапчастин. Асортимент Schaeffler Automotive Aftermarket включає 1180 комплектів маточинних підшипників для понад шістдесяти марок легкових автомобілів, а також для легкого комерційного транспорту і вантажних автомобілів.
Бренд FAG є невід'ємною частиною історії промисловості підшипників кочення. У Швайнфурті, Німеччина, Фрідріх Фішер в 1883 році розробив кульовий млин, що дозволив вперше використовувати машини для виготовлення великих обсягів високоточних сталевих кульок. Цей історичний момент вважається початком промисловості підшипників кочення. Зареєстрована торгова марка FAG вже з 1905 року, а після її придбання Schaeffler у 2001 році вона стала ключовим компонентом групи Schaeffler, наряду з INA та LuK.
Торгова марка FAG, що розшифровується як Fischers Aktien-Gesellschaft, сьогодні захищена в понад 100 країнах.
У 1994 році FAG постачав нові підшипники для турбонасосів високого тиску для ракетного руху Space Shuttle.
У 2000 році колесо тисячоліття, відоме як "Лондонське око", стало найбільшим і найважчим чортовим колесом у світі. Висота колеса - 135 метрів, окружність - 424 метри, загальна вага - 2100 метричних тонн. Два сферичні роликові підшипники від FAG, вагою декілька тонн і шириною кілька метрів, забезпечують плавне обертання колеса.
Schaeffler Group по всьому світу розробляє і виробляє високоякісні підшипники кочення і ковзання, лінійні направляючі і елементи двигунів для машинобудування, авіації і космічної промисловості та автоіндустрії під марками INA і FAG.
Філософія FAG полягає в наданні комплексних ремонтних рішень, починаючи від простих підшипників, які містять усе необхідне для заміни, до модульних вузлів.
Асортимент включає ремонтні комплекти FAG Wheel Set, FAG WheelPro, а також інноваційні рішення в області маточинних підшипників для мікроавтобусів, комерційного транспорту (RIU) і осей причепів.
Асортимент FAG включає:
- Підшипники кочення для промисловості і автотехніки.
- Високоточні підшипники для авіації, космічної промисловості, металообробних верстатів і текстильної промисловості.
- FAG WheelSet - комплекти маточинних підшипників для легкових і легких комерційних автомобілів.
- FAG Truck Hub Units і FAG RIU - комплекти маточинних модулів для вантажного транспорту.
- FAG SmartSET - унікальне ремонтне рішення для маточинних вузлів вантажних автомобілів.
Сайт: www.fag.com
Разом купують "771 0733 30 FAG":
- Артикул:
- VKJP 1058
- SKF
Матеріал: термопласт
Внутрішній діаметр 1(мм): 25
Внутрішній діаметр 2 (мм): 87
Аналоги "771 0733 30 FAG":
- Артикул:
- 614 498 0009
- MEYLE
- Німеччина
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 33
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 22
Діаметр прокладки [мм]: 52
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Приводний вал: без кільця ABS
Довжина [мм]: 153.5
Зовнішній діаметр [мм]: 81
- Артикул:
- KOP096
- LPR
Специфікація: Outer
Зовнішній діаметр [мм]: 81
Діаметр прокладки [мм]: 52
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 22
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 33
- Артикул:
- 32.15.602
- STARLINE
- Чехия
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 22
Діаметр прокладки [мм]: 52
Зовнішній діаметр [мм]: 81
Механічно оброблений: без нарізки/виїмки у внутрішній частині
Довжина [мм]: 153.5
Специфікація: Groove Type
- Артикул:
- 21195
- SPIDAN
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 33
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 22
Діаметр прокладки [мм]: 52
Механічно оброблений: з нарізкою/виїмкою у внутрішній частині
Діаметр 1 [мм]: 23.8
Діаметр шарніра [мм]: 81
Довжина [мм]: 155.83
Розмір різьби: M20x1.0
Номер рекомендуємого спеціального інструменту: 190134
Номери артикулів комплектуючих, що рекомендуються: 190250
Нова деталь:
Матеріал пильника: TPE (термопластичний еластомер)
- Артикул:
- VKJA 3103
- SKF
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 33
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 22
Діаметр прокладки [мм]: 52
Зовнішній діаметр [мм]: 81
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір рівних кутових швидкостей
Механічно оброблений: з пазом у внутрішній деталі (зовні)
- Артикул:
- 15-1287
- Metelli
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 33
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 22
Діаметр прокладки [мм]: 52
Зовнішній діаметр [мм]: 81
Механічно оброблений: без нарізки/виїмки у внутрішній частині
Матеріал: гума
Розмір різьби: M20 x 1.0
- Артикул:
- 302015100228
- MAGNETI MARELLI
- Артикул:
- 844030
- GSP
- Китай
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 22
Діаметр прокладки [мм]: 52
Довжина [мм]: 153.5
Специфікація: Groove Type
Розмір різьби: M20x1
- Артикул:
- 771 0778 30
- FAG
- Німеччина
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 33
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 22
Діаметр прокладки [мм]: 52
Зовнішній діаметр [мм]: 81
Матеріал: термопласт
SVHC: Не містить речовин SVHC!
- Артикул:
- 771027930
- FAG
- Німеччина
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 33
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 22
Діаметр прокладки [мм]: 52
Зовнішній діаметр [мм]: 81
SVHC: Не містить речовин SVHC!
- Артикул:
- CV9514A
- BGA
- Великобританія
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 22
Діаметр прокладки [мм]: 52
Висота 1 [мм]: 153
Діаметр 1 [мм]: 81
Сторона встановлення: з боку колеса
- Артикул:
- CV1600A
- BGA
- Великобританія
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 23
Кільце-ABS, діам. [мм]: 76
Внутрішнє зубчасте з'єднання з боку колеса: 19
Діаметр прокладки [мм]: 46
Число зубців кільця ABS: 40
Висота 1 [мм]: 148
Сторона встановлення: з боку колеса